"Na vlastní oči, kůži a mozek jsem se přesvědčil, jak úžasná je v Klubu atmosféra a hodnotné informace..."

Jakub Červenka - Kouč a autor projektu Dobrý milenec, který teď funguje pod hlavičkou Muž 2.0

Kdo jste a co děláte?

Jmenuji se Jakub Červenka. Pavla znám z internetu asi 3 nebo 4 roky, kdy sleduji, co dělá. Už to bude skoro rok, kdy jsem začal více promovat a tvořit svůj byznys, projekt Dobrý milenec (www.dobrymilenec.cz). Projekt je o vědomé sexualitě, co znamená být mužem, o vztazích mužů a žen. Prodávám dva online kurzy. Na projektu jsem v poslední fázi pracoval intenzivně zhruba 4 měsíce.

Jaká byla vaše výzva na začátku?

Největší výzva, kterou jsem řešil, byla tam, že jsem vytvořil produkt, ale neprodával jsem. To bylo pro mne překvapení. Myslel jsem si, že se produkt bude prodávat sám a zákazníci si ho budou s nadšením sdílet mezi sebou. Toto se nestalo. Zjistil jsem, že musím světu říct, že jsem projekt vytvořil. Výzva byla i v tom, že téma, které mám, je trochu lechtivé. Válčil jsem s reklamou na Facebooku a vymýšlel, jak to odprezentovat, aby lidé pochopili, o co se jedná. Našel jsem způsob, jak s obecenstvem komunikovat. Za tohle vděčím Pavlovi a ostatním mentorům z Klubu, protože všichni mi pomáhali řešení hledat.

Jak jste se o Pavlovi dozvěděl?

Od jednoho z mentorů Petra Popka. Petr byl jeden z prvních, kteří mi na začátku s podnikáním trochu pomáhali, umožnil mi do Klubu vstoupit, a bylo to skvělé. Na vlastní oči, kůži a mozek jsem se mohl přesvědčit, jak úžasná je tam atmosféra a hodnotné informace. Po 14 dnech jsem si zařídil vlastní členství.

Jak důležité bylo členství v Klubu pro váš byznys?

Důležité je a vždy bylo, protože jsem se tam dozvěděl několik zásadních věcí, např. jak nastavit cestu zákazníka. Nestačí jen vytvořit produkt a říct tady to je a kupujte, ale že budování důvěry je proces a vyžaduje kroky. Toto byl pro mě velký AHA moment, který mi otevřel oči. Je to něco, co se snažím dělat pořád a buduji vztah se svou komunitou a lidmi, kteří mě sledují.

Druhá věc byla ta, že cíle, toho, že se člověk stane online milionářem, se nedá dosáhnout přes noc, ale je to soustavná práce, která je velmi rozmanitá, kreativní, ale přesto je to práce a člověk se musí neustále snažit inovovat vzdělávat, hledat cesty, jak oslovovat zákazníky a přiblížit se jim. Toto je něco, co je ztělesnění Pavlem, protože on si tím prošel na vlastní kůži, jelikož si budoval svou značku a je zde vidět jeho houževnatost a inteligence. To se mi na něm líbí osobnostně. Druhá věc, kterou si na něm vážím, je jeho velká angažovanost do Klubu. Je tam spousta lidí, kteří se na něco ptají, a zatím se mi nestalo, že by Pavel neodpověděl osobně. Dává velkou hodnotu způsobem, že si najde čas, aby mé nebo i vaše problémy pomohl vyřešit.

Co byste poradil začínajícím podnikatelům?

Do této kategorie se zatím řadím i sám, takže rada platí i pro mne. Vytrvat a každý den se věnovat své práci, podnikání, čas, ať už to bude sebevzdělávání, psaní článků, natáčení videí, ladění textů, nebo vymýšlení reklamy, optimalizací, ale je třeba každý den. Když člověk toto dělá po dlouhou dobu, není možné, aby neuspěl. Tohle je jedna z nejdůležitějších myšlenek, které díky Pavlovi mám.