Jak trénink Prodejní text za 30 dní probíhá

TÝDEN 1

POROZUMĚNÍ

V tomto týdnu ovládnete
umění dokonalého naladění na zákazníka.

Naučíte se:

  • Jednoduchý princip, jak čtenáře OKAMŽITĚ vtáhnout do děje a nepustit ho dřív, než dočte do konce!
  • Jak vyvolat v zákazníkovi pocit, že mu opravdu hluboce rozumíte.
  • Co rozhoduje o úspěchu a jak můžete svůj prodej okamžitě posunout o několik úrovní nahoru.
  • Odhalíte tajnou přísadu, kterou si získáte srdce zákazníků, i když vás předtím ani neznali.

TÝDEN 2

UVĚDOMĚNÍ

Ukažte zákazníkům úplně novou cestu k řešení jejich problémů a představte jim svůj velký nápad.

Naučíte se:

  • Inspirovat klienty ke změně v jejich životě a stát se jejich přirozenou volbou na cestě k výsledkům.
  • Jak překonat překážky, pochybnosti a mýty, které vaše zákazníky brzdí od nákupu.
  • Neobvyklý způsob, jak identifikovat VELKÝ NÁPAD (který váš text okamžitě odliší od všeho, co nabízejí ostatní...)
  • Jak udělat jeden malý krok, který z vás skokově udělá EXPERTA v očích zákazníků.

TÝDEN 3

NABÍDKA

Když máte zákazníka na své straně, přišel čas ukázat mu nabídku, která se neodmítá.

Naučíte se:

  • Přesný postup, jak vytvořit nabídku, kterou nejde odmítnout. Cíl je jasný: Aby váš zákazník, ještě dřív než dočte prodejní text, volal: "Tohle chci za každou cenu. Kde to můžu získat?! Tady, skvělé! Vezmi si mé peníze!"
  • 44 důkazů a argumentů, které lze použít k navýšení přesvědčivosti vašeho prodejního textu.
  • Přinést zákazníkům jasné důkazy o kvalitě nabídky.
  • Překvapivou techniku, jak vyvrátit námitky a pochybnosti zákazníka přirozeným způsobem.

TÝDEN 4

STRUKTURA
PRODEJNÍHO TEXTU

Začnětě skládat úspěšný prodejní text jako celek.

V tréninku se naučíte:

  • Sestavit prodejní text podle 50+M Copy-Systém™.
  • 8 obsahových bloků, které nesmí NIKDY chybět ve vašem prodejním textu, jinak vám peníze utečou mezi prsty.
  • 7 klíčových otázek, na které MUSÍTE dát jasnou odpověď, jinak váš prodejní text bude průšvih...
  • 6 ověřených šablon špičkových prodejních textů
    (a jak poznat, jakou z nich je kdy nejlepší použít...)
  • Nečekané odhalení, co je nejdůležitější část vašeho prodejního textu... (Ne, není to to, co si myslíte!)
  • Jak přemýšlet o nadpisech, aby přitáhly čtenářovu pozornost stejně, jako pivo přitahuje vosy...
  • 4 skvělé otázky, které si musíte položit při editaci textu... (= 3 minuty a zvednete přesvědčivost textu o úroveň výš!)
  • 60krokový checklist, který promění obyčejný prodejní text na mistrovské dílo, po jehož přečtení vám zákazníci budou k nohám házet peníze...
  • Zakončení prodejního textu, které nevytváří pocit tlaku, přitom dramaticky navyšuje prodeje.
  • A mnohem, mnohem víc...

4 bonusy pro RYCHLEJŠÍ a JEDNODUŠŠÍ tvorbu vašich prodejních textů:

V.I.P. bonus #1

Master-checklist: 50+M Copy-Systém krok-za-krokem v Trellu

Co takhle celý proces psaní prodejního textu uspořádat krok-za-krokem do přehledné nástěnky?

Ano, je to nedocenitelná pomoc!

Své prodejní texty jsem nikdy nepsal rychleji, než když jsem v Trellu vytvořil komplexní nástěnku, která vás provede psaním prodejního textu od A do Z.

Díky tomu při psaní prodejního textu:

  • Nemusíte váhat, co udělat teď a co potom. Následujete ověřený systém.
  • Nemusíte dohledávat, co by měla vaše prodejní stránka obsahovat. Postupujete krok-za-krokem.
  • Pracujete jen na jedné věci v jednu chvíli. Jste soustředění a systematicky postupujete vpřed. 
  • Skládání prodejního textu jde rychle od ruky. S lehkostí a radostí.
  • Když je text hotový, zkontrolujete checklist. Hned máte jistotu, že jste na nic nezapomněli.

Nevím, jak vy, ale dokud jsem svůj "Master-checklist" neměl, často jsem se při psaní svých textů zasekl. Pochyboval jsem, jaký je další krok a co ještě bych měl napsat.

Měl jsem pocit, že je třeba spolknout slona, místo abych ho rozporcoval na malinké kousky. Tomu je teď konec.

Pomohl mi "Master-checklist", se kterým teď píšu každý prodejní text. Přesně stejný check-list předám také vám...

V.I.P. bonus #2

Podrobná databáze
PŘÍKLADY Z PRAXE

Možná si říkáte: "Pavle, struktura je sice fajn, ale já nemám spisovatelské střevo, co s tím?"

Odpověď je snadná. Co takhle desítky příkladů ke každé části skládačky?

Jak by se vám líbilo:

  • Neváhat, nekoukat do zdi a efektivně tvořit text v každém místě své prodejní stránky?
  • Tvořit podle svého byznysu na základě podobností nebo principů v příkladech, které dostanete jako na zlatém podnosu?
  • Kdykoli "šáhnout" do databáze nejen mých, ale také úspěšných stránek mých klientů.

Jeden z mých nejhodnotnějších bonusů dostanete do rukou přímo k tvorbě. Už žádné: "Ale teď nevím, jak to zformulovat... Jak mám ten produkt představit... Co to je cenová kotva?"

Ale prostě a jednoduše tvoříte.

Inspirace a přesně mířené vzory dostanete v podrobné databázi PŘÍKLADY Z PRAXE.

V.I.P. bonus #3

Případové studie (s podrobným rozborem) mých 3 nejziskovějších textů

V případových studiích na této stránce jsem ukázal 3 prodejní texty, které za 3 týdny práce dohromady vydělaly více než 13 milionů korun.

Každý z těchto textů je sám o sobě mistrovské dílo! Jejich přečtením se o psaní prodejních textů můžete naučit skutečně hodně. Ale je to ještě lepší. 

Ke všem 3 textům dostanete nejen doživotní přístup, abyste se k nim mohli kdykoliv vracet. Využijte je jako vzory pro své vlastní texty!

Spolu s tím se můžete těšit i na můj PODROBNÝ ROZBOR každého ze 3 multi-milionových prodejních textů.

Co kdybych vás osobně vzal do zákulisí psaní těchto textů?

  • Ukážu vám, jak jsem nad psaním těchto multi-milionových prodejních textů přemýšlel (a na čem jsem si dal obzvlášť záležet).
  • Odhalím vám SKRYTÉ VZORCE, které čtenář na první pohled nevidí. Přesto mají obrovskou moc. Rozhodují o koupi.
  • Projdu s vámi nadpis po nadpise, odstavec po odstavci, slovíčko po slovíčku. Řeknu vám, proč jsem je napsal právě tak, jak jsou.
  • Na konkrétních příkladech vám vysvětlím PRINCIPY, díky kterým tyto texty vydělaly miliony korun.
  • Navedu vás k tomu, aby také vaše texty získaly násobně víc zákazníků. Pomohu vám, aby vydělaly mnohem více peněz, než je ve vašem oboru zvykem...

Zní vám tohle dobře? Uvědomujete si, co může pro vaše texty znamenat tento "výlet do mé mysli"? Za mě tento bonus má hodnotu milionů. Je to bonus, který ještě nikdo nikdy nezískal. A nejspíš ani v budoucnosti nezíská...

 

V.I.P. bonus #4

Má osobní "inspirační knihovna"
33 TOP prodejních stránek

Stejně jako vás chci inspirovat svými nejziskovějšími prodejními texty, faktem je, že i já se inspiruji texty, které často vydělaly i desítky milionů dolarů. Už poměrně dlouho si vedu svou "INSPIRAČNÍ KNIHOVNU" prodejních textů.

A když píšu prodejní text, vracím se k těm, které se mnou v minulosti obzvlášť zarezonovaly. Nebo o nich vím, že byly extrémně ziskové. 

Aktuálně je v mé knihovně celkem 33 prodejních textů, ke kterým se pravidelně vracím. Pročítám je. Snažím se odhalit principy a vzorce jejich obrovského úspěchu.

Tyto texty jsem sbíral roky. Vždy, když narazím na skvělý prodejní text, uložím si ho. Později se k němu vracím. Analyzuji ho. Udělám si rozbor. Něco se z něj naučím.

Dnes, v rámci Prodejní text za 30 dní vám dám plný přístup ke všem 33 textům v mé osobní "inspirační knihovně". Plus všem dalším textům, které si do knihovny přidám v budoucnu...